Wednesday, November 9, 2011

Perasmian nota hamba



Alhamdulillah. Alhamdulilah. Alhamdulillah. Panjatan syukur buat Illahi kerana untuk kesekian kalinya, Dia mengizinkan saya untuk menukilkan blog kepunyaan saya sendiri. Sejujrnya, sebelum ini, pernah beberapa kali saya mencipta blog sendiri, namun, terhenti di tengah jalan kerana ketidakpekaan saya sendiri terhadap blog2 saya sebelum ini. Namun, sedari usia saya yang kian bertambah, banyak perkara yang ingin saya terjemahkan dalam bentuk tulisan di alam maya. Tambahan, saya adalah antara orang suka berbahasa di dalam tulisan. Jadi, melihat kepada kelapangan masa saya di musim cuti sekolah ini, saya mengambil keputusan untuk mewujudkan kembali catatan rasmi saya di alam maya ini. ya, mungkin, saya belum tentu akan konsisten dengan tulisan saya 100% peratus atas kekangan masa di asrama. Namun, sya cuba agar catatan saya disini menjadi wasilah untuk saya terus maju dalam bidang penulisan sekaligus menyampaikan segala imlu yang diperolehi di sini. Insya-Allah

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes